עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות

אם זה מעניין, אני כותב על זה!
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
מתכונים  (6)
אוכל  (4)
מאמן כושר אישי  (4)
ספורט  (4)
בריאות  (3)
ברסלב  (3)
מסעדות  (3)
מריחואנה  (3)
סוגת  (3)
קנאביס רפואי  (3)
תזונה  (3)
אוכל לכלבים  (2)
אמונה  (2)
דת  (2)
יהדות  (2)
כרובית בתנור  (2)
עוגת תפוזים  (2)
אוכל בריא  (1)
אוכל לחתולים  (1)
בית  (1)
גידול הידרו  (1)
גידול הידרופוני  (1)
גמילה  (1)
דיאטה  (1)
דירות יוקרה  (1)
דלי הפלא  (1)
דפנה שם טוב  (1)
התיקון הכללי  (1)
וופורייזר  (1)
חופשה  (1)
חיות מחמד  (1)
חמאת בוטנים  (1)
טיול  (1)
כלב  (1)
כלבים  (1)
ליב  (1)
מזוזה  (1)
מזון לחתולים  (1)
מזון לכלבים  (1)
מסעדות בריאות  (1)
מסעדות בתל אביב  (1)
משלוח  (1)
משלוחים בהרצליה  (1)
משפחה  (1)
מתכונים לפסח  (1)
מתכונים לראש השנה  (1)
מתכונים לשבועות  (1)
נדלן בתל אביב  (1)
נוזל לסיגריה אלקטרונית  (1)
ניקיון  (1)
סיגריה אלקטורנית  (1)
סיגריות  (1)
עוגיות טחינה  (1)
עוגת גבינה אפוייה  (1)
עורך דין  (1)
פסיכולוגיה  (1)
פרשת השבוע  (1)
קינוח  (1)
קנאביס  (1)
שירותי משלוחים  (1)
שפיכה מוקדמת  (1)
שקיות ואקום  (1)
תאונות עבודה  (1)
תו חניה לנכה  (1)
תו נכה  (1)
תזונה נכונה  (1)
ארכיון
דברים מעניינים

תובנות חשובות על קניות אוןליין ושירותי משלוחים

29/09/2018 03:50
דוד שור
שירותי משלוחים, מסעדות, ליב

בעלי עסקים רבים הבינו כבר מזמן שהצעת מוצרים און ליין בליווי שירותי משלוחים כובשים את העולם העסקי, וזה קורה בכל תחום ובכל נקודה בעולם. טווח המוצרים שמוצעים לנו און ליין התרחב ונראה שטווח זה רק ילך ויתרחב עוד ועוד בעתיד.

וכאשר רואים את הנתונים שחור על גבי מסך, זה מחייב את בעלי העסקים להתאים את עצמם לשינויים התדירים שמתרגשים עלינו, בכל רגע ובכל דקה. עסקים שלא מסתגלים נותרים מאחור, כי מה לעשות העולם הדיגיטלי לא רואה בעיניים, הוא ממשיך קדימה.

מרחבי הרשת:
ממולאי קינואה, מתכון שגורם לילדים לאהוב קינואה

מתכון לממולאים באדיבות מגזין תיבול

  • 2 מתוך 5 לקוחות דיווחו שאין להם בעיה ליצור אינטראקציה עם צ'טבוט. צ'טבוט זה החלון שקופץ לנו באתרים רבים ומציע לענות לנו על שאלות, לספק מידע ולעזור לנו. הצ'טבוט נראה בשנייה הראשונה כמו מענה אנושי, אבל מיד מבינים שמדובר ברובוט ולא בבן אנוש. המשמעות של נתונים אלו היא שכמחצית מהגולשים מוכנים ל"שוחח" עם מענה רובוטי, ה-צ'טבוט, וכדאי מאוד להשקיע ולשלב אותו באתרים ובדפים העסקיים. הצ'טבוט הזה מסוגל, אפוא, לספק מידע מידי לגולשים ואף לקדם סגירת עסקאות און ליין. אפילו בפייסבוק יש כזו פונקציה. עסקים רבים ממנפים את הרובוטים של פייסבוק (Facebook Messenger bots) לקיום אינטראקציה עם לקוחותיהם. חלק מהעסקים משתמשים בפונקציה הזו למשל על מנת לעדכן לקוחות במצב ההזמנה שלהם.

  • גולשים נוטים להזמין משלוחים בעת גלישה במחשב נייח/נייד מאשר בטלפון החכם. מחקרים מראים כי גולשים מזמינים פי 2.4 יותר כאשר הם מול מחשב נייח/נייד מאשר כאשר הם בטלפון החכם. אך יש כאן נתיב מעניין, תחילה גולשים נוהגים לחפש שירותים ומוצרים בטלפון החכם וכאשר הם מוצאים את המשלוח הרצוי להם הם עוברים למחשבים נייחים/ניידים ודרכם סוגרים את העסקה. לכן, כבעל עסק חשוב כל כך להיות זמין בכל המכשירים ולדאוג לנראות טובה ולחוויית שימוש נעימה ונוחה בכל המכשירים הקיימים כיום ובכל מערכות ההפעלה.

  • מסעדות ושירותי המשלוחים הנלווים יכולים להעניק ללקוחותיהן חוויה הרבה יותר אישית. אם מסעדות ישלבו טכנולוגיה בשירותים שלהם, לרבות שילוב אפליקציות, הוספת משחקים לילדים ושיפור חוויית הקניה באתרים ובערוצי המכירה און-ליין שלהן הן יוכלו להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלהן.

  • רק כ- 55 מהעסקים מקצים משאבים לשימור לקוחות און-ליין. שיווק און-ליין מאפשר מיני ערוצים לשימור הקשר עם הלקוח. עסקים שמתגמלים לקוחות שכבר קנו או מכירים תודה ללקוחות שכבר רכשו אצלם מצליחים לשמר קשר ארוך טווח יותר עם לקוחותיהם. מנגד, עסקים שלא מנסים להמשיך ליצור קשר עם לקוחותיהם און-ליין צפויים להפסיד אותם בעתיד. שמירת קשר עם הלקוח און-ליין יכולה לבוא בכל מיני צורות: משלוח חינם בקניה הבאה, קופונים, הנחות, מועדון לקוחות, מתנות/הנחות ליום הולדת, כרטיסי מתנה, תחרויות וכו'.

  • משלוחים חינם או דמי משלוח מינימליים הם מהמדרבנים היעילים ביותר לקנות. מסקר שנערך לא מכבר עולה כי 87% מהגולשים מדווחים שהדבר שהכי מדרבן אותם לרכוש און-ליין זה עסקים שמציעים משלוחים חינם או מציעים סכום מינימאלי למשלוח. זה לא בהכרח אומר שהלקוח חוסך כסף בפועל, אבל בתפיסתו הסובייקטיבית של הלקוח ובתודעתו יש תחושה שכך הוא הצליח לחסוך.

המסקנות שפירטנו כאן צריכות להעסיק בעלי עסקים ובוודאי אנשי שיווק ופרסום. חשוב להיות ערים למסקנות אלו וכן למסקנות שיגזרו ממחקרים וסקרים עתידיים ולהתאים את עצמנו לעידן הדיגיטלי.